REGULAMIN

Szanowni Klienci!

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Wasze oraz naszych Pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Studio Urody EssereBella przed przystąpieniem do korzystania z naszych usług.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług świadczonych w Studio Urody EssereBella Katarzyna Łempicka, ul. Partyzantów 2a, 40-775 Katowice, kom: +48 660 633 071, zwanego dalej „Studio Urody”.

Klientem Studio Urody może być każda pełnoletnia osoba fizyczna.

Dozwolone jest korzystanie z usług przez osoby niepełnoletnie wyłącznie za wiedzą i wyraźną zgodą rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego, którzy biorą za nie pełną odpowiedzialność, podpisując stosowną zgodę.

Klienci Studio Urody mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnej usługi lub zabiegu, zwanych dalej „Zabiegiem”, oraz do przestrzegania jego postanowień.

Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.

PRACOWNICY

Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku.

Pracownik, przez przystąpieniem do Zabiegu, zobowiązany jest do sprawdzenia stanu swojego stanowiska pracy i w razie potrzeby uzupełnienia zapasu materiałów jednorazowych, ochronnych, narzędzi wysterylizowanych i jednorazowego użytku.

Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, zobowiązany jest do dokonania dezynfekcji stanowiska pracy oraz rąk i przedramion do wysokości łokci, jeżeli dany Zabieg tego wymaga. Te same czynności pracownik powinien wykonać przed wznowieniem Zabiegu w przypadku przerwania jego ciągłości oraz po jego zakończeniu.

Pracownicy Studio Urody zobowiązani są utrzymywać swoje dłonie oraz paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań oraz skaleczeń.

Pracownicy Studio Urody zobowiązani są do poddawania się systematycznym badaniom zdrowotnym w celu eliminacji wszelkich chorób, infekcji, schorzeń lub dolegliwości, których obecność mogłaby narazić na utratę zdrowia Klientów Studio Urody.

Pracownicy Studio Urody z otwartymi ranami, skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia wyżej wymienionych odstępstw.

Pracownicy Studio Urody zobowiązani są do przestrzegania przepisów dotyczących BHP i ppoż.

Pracownik, po zakończeniu Zabiegu, zobowiązany jest do uporządkowania stanowiska pracy.

HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO

W przypadku zranienia Klienta, miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane oraz w razie potrzeby zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Jeżeli rana uniemożliwia dokończenie Zabiegu, usługa ta zostanie dokończona po całkowitym wyleczeniu, w dogodnym dla Klienta terminie, bez pobierania dodatkowych opłat, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

W Studio Urody mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinetach kosmetycznych.

Po zakończonym Zabiegu narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku poddawane są procesom dezynfekcji, a następnie sterylizacji zgodnie z instrukcjami zawartymi w Zestawie Procedur Obowiązujących w Studio Urody EssereBella. Powierzchnie płaskie oraz elementy wyposażenia Studio Urody dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania minimum jeden raz dziennie.

ŚWIADCZENIE USŁUG KOSMETYCZNYCH

Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również prowadzony tryb życia nie ma przeciwskazań do przeprowadzenia Zabiegu lub nie ma ryzyka wystąpienia skutków ubocznych, a także w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.

Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik zaznajamia Klienta z możliwymi do osiągnięcia efektami, przeciwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami po zabiegowymi. Po pisemnym potwierdzeniu przez Klienta braku przeciwwskazań do wykonania wybranego Zabiegu, Zabieg ten może zostać wykonany.

Każdorazowo, przed rozpoczęciem Zabiegu, Klient jest zobowiązany do powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia Zabiegu, a w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach domacicznych, przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.

Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonywany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient powinien potwierdzić aktualność przeprowadzonego wcześniej wywiadu.

Klient jest zobowiązany do nieposiadania na ciele w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności powinny być przechowywane przez Klienta w dowolnie wybranym przez niego miejscu na jego wyłączną odpowiedzialność.

Klient jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu się swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.

W przypadku wystąpienia wątpliwości związanych z bezpieczeństwem przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik ma prawo odmówić jego przeprowadzenia.

Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu w przypadku, gdy zajdzie podejrzenie pozostawania Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.

Studio Urody nie ponosi odpowiedzialności za powikłania po Zabiegu lub brak pożądanych efektów Zabiegu w przypadku nie stosowania się do zaleceń po zabiegowych oraz pielęgnacji domowej.

REZERWACJE

Klient może osobiście, telefonicznie lub przy pomocy mediów społecznościowych uprzednio umówić termin wykonania Zabiegu w Studio Urody.

Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego planowanym rozpoczęciem, uprawnia Studio Urody do niedokonywania dalszych rezerwacji oraz anulowania już istniejących dla tego Klienta.

Na zarezerwowane Zabiegi Klient powinien się zgłosić na 5 minut przed umówioną godziną. Dopuszcza się 15 minutowe spóźnienie na umówioną wizytę. Po upływie 15 minut usługa może zostać nie wykonana.

Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet pomimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, iż poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika, za wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg zostanie pobrana opłata w pełnej wysokości.

W przypadku opóźnienia rozpoczęcia Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Studio Urody żaden z etapów nie zostanie skrócony.

Odwołanie rezerwacji może nastąpić poprzez powiadomienie telefoniczne lub wiadomość sms. Próba połączenia telefonicznego musi być skuteczna, tzn. połączenie telefoniczne musi zostać odebrane przez Pracownika Studio Urody.

Studio Urody zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu na 24 godziny przed jego planowanym rozpoczęciem. Studio Urody jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.

Pierwszeństwo na termin wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.

NAGMINNE PRZEKŁADANIE / NIE PRZYCHODZENIE NA UMÓWIONĄ WIZYTĘ

Klienci którzy nagminnie przekładają bądź nie przychodzą na umówioną wizytę, w celu umówienia się na kolejną zobowiązani są do wpłacenia 50% ceny zamawianej usługi w formie zadatku. W przypadku nie odwołania wizyty z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem lub spóźnienia się ponad 15 minut, zadatek przepada na rzecz Studio Urody.

VOUCHER

Voucher dostępny jest w ciągłej sprzedaży na dowolnie wybrany zabieg lub określoną kwotę i ważny jest przez 3 miesiące, liczone od daty zakupu, lecz nie dłużej niż do momentu zrealizowania wybranego zabiegu lub wyczerpania znajdujących się na nim środków.

W terminie do 3 miesięcy od upływu terminu ważności niewykorzystanego vouchera istnieje możliwość jego odnowienia na kolejne 3 miesiące, liczone od daty odnowienia. W celu odnowienia terminu ważności takiego vouchera należy poinformować Pracownika o chęci odnowienia terminu ważności vouchera oraz wykupić dodatkowy voucher na kwotę minimum 100zł, który także będzie ważny 3 miesiące.

Po upływie terminu ważności, voucher uważa się za zrealizowany w całości, chyba że zostanie odnowiony zgodnie z powyższym zapisem.

Jeżeli wartość usługi jest większa niż kwota vouchera, różnicę można dopłacić gotówką lub kartą płatniczą.

Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie ma również możliwości wydawania reszty z vouchera, który opiewa na kwotę wyższą niż została wykorzystana.

W przypadku utraty lub zniszczenia vouchera, Studio Urody nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.

Osoba obdarowana zobowiązana jest do wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty. Przy dokonywaniu rezerwacji należy poinformować Pracownika, iż formą płatności za umawiany Zabieg będzie voucher, wraz z podaniem jego unikatowego numeru.

W przypadku nie odwołania wizyty (realizacja vouchera) z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem lub spóźnienia się ponad 15 minut, voucher uważa się za zrealizowany w całości.

Integralną częścią vouchera jest niniejszy Regulamin. Podczas składania zamówienia Kupujący oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią i akceptuje jego postanowienia w całości.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Studio Urody nie ponosi odpowiedzialności za osoby niepełnoletnie pozostawione bez opieki.

Klient ponosi odpowiedzialność finansową za uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia Studio Urody.

Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialność ponoszą ich ustawowi przedstawiciele.

Studio Urody nie ponosi odpowiedzialności za okrycia wierzchnie pozostawione poza miejscami do tego celu wyznaczonymi.

Studio Urody nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie rzeczy wartościowe, w tym torby, plecaki, torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.

Studio Urody ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników.

Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w wywiadzie, w szczególności dotyczących stanu zdrowia i przeciwskazań, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności Studio Urody za wykonany Zabieg.

Studio Urody nie ponosi odpowiedzialności za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką kosmetyczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.

REKLAMACJE

Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamacje powinny być zgłaszane niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych efektów, jednak nie później niż w terminie do 7 dni od daty wykonania Zabiegu. Podstawą do złożenia reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego lub innego dowodu zapłaty za Zabieg (potwierdzenie przelewu, wydruk z terminala płatniczego, potwierdzenie przez pracownika Studio Urody).

Reklamacje należy składać w formie pisemnej osobiście w Studio Urody, za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Studio Urody, za pośrednictwem poczty elektronicznej, mediów społecznościowych lub wiadomości SMS. Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego dokumentacji fotograficznej.

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni liczonych od daty wpływu zgłoszenia reklamacyjnego do Studio Urody.

W przypadku zakwestionowania Zabiegu natychmiast po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Na terenie całego Studio Urody obowiązuje całkowity zakaz palenia oraz używania wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym także papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.

Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Studio Urody.

Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Studio Urody lub Pracownicy.

Studio Urody zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Nowe postanowienia Regulaminu są wiążące od momentu ich opublikowania w Studio Urody. Do rezerwacji dokonanych przed wprowadzeniem zmian stosuje się dotychczasowe postanowienia.

Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług powinny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.

Niniejszy regulamin obowiązuje od 01.06.2019 roku.

DANE FIRMY

Katarzyna Łempicka

Studio Urody EssereBella

ul. Partyzantów 2a

40-775 Katowice

kom.: +48 660 633 071

e-mail: studiourody@esserebella.pl

GODZINY PRACY

Poniedziałek – Piątek : 9:00 – 18:00

Sobota : na zapisy